Zajištění pravidelného servisu, garanční a běžné opravy

Naše společnost Vám zařídí veškerý možný servis Vašich vozidel, ať už se jedná o záruční opravu či pravidelnou servisní prohlídku, či opravu vozidla starého třeba deset let.

Podstatná výhoda je ta, že požadavky Vás, zákazníka, spolu s typem opravy a stářím vozu, jsme schopni velmi rychle vyhodnotit a doporučit Vám vhodný servis. Na výběr je z možností autorizovaného servisního partnera dané značky, značkového servisu, či servisu, který je vhodný spíše pro vozidla starší výroby nebo specializovaný vlastní servis. Touto počáteční selekcí Vám ušetříme především peníze a je to jedna z klíčových výhod pro Vás.

Poradíme Vám, jak maximálně využít možností servisovat nová vozidla, která jsou v záruce, viz nařízení evropské unie, které pojednává o volnosti trhu a také o tom, že není potřeba vždy navštěvovat za určitých podmínek autorizovaný servis, více dáno legislativou Nařízení Komise/EU/ č. 461/2010 a 330/2010.

Naše zkušenost v oblasti servisů, které svojí každodenní prací neustále prověřujeme, zajistí servisního partnera, který patří k nejlepším-nejvhodnějším v dané lokalitě. Upřednostňujeme především kvalitu provedených servisních prací a vstřícnost domluvit se na adekvátní ceně a způsobu opravy. Řadu zaměstnanců či majitelů servisů osobně známe a proto máme informace, které běžný zákazník nemá.

 

Proces opravy vozidla a popis jak služba funguje v 10-ti krocích:

1. objednání vozidla na servis

  • objednat se můžete online přes formulář níže
  • po telefonu, který je nonstop k dispozici 773 68 57 57
  • emailem na: info@servis-vozidel.cz

2. převzetí vozidla na servis

  • ve smluvený čas provedeme prohlídku vozidla, domluvíme se na rozsahu opravy, případně závady osobně předvedete. Domluvíme čas předání vozu do opravy, předběžnou cenu, způsob opravy a také se dohodneme, jaký servis bude opravovat Váš vůz, viz kapitola výše.
  • samotné převzetí vozidla provede technik, který s Vámi sepíše zakázkový list o opravě. Zde bude především zaznamenán stav vozidla, rozsah opravy, předběžná cena, termín předání po opravě a také fotodokumentace vozidla před převzetím.
  • technik vozidlo odveze dle dohody a poškození do servisu.

3. Pojištění vozidla v průběhu opravy

  • Vaše vozidlo je od doby sepsání zakázkového listu pojištěno pojistkou, která kryje poškození za věci převzaté, do doby, zpětného předání vozidla zpět. Jsme pojištěni u Uniqa pojišťovny na částku 5.000.000,-

4. Průběh opravy a komunikace

  • v průběhu opravy pokud vše běží jak má, můžete našeho technika kdykoli kontaktovat pro bližší informace
  • pokud se v průběhu zjistí větší rozsah poškození, který ovlivní výslednou cenu, termín, náš technik Vás dopředu bude o této skutečnosti informovat. Samozřejmě Vám navrhne řešení. Odsouhlasení opravy je na Vás. Poté bude oprava pokračovat dle nové dohody s Vámi

5. informace o předání vozidla po opravě

  • technik s Vámi dohodne přesný čas předání po opravě, místo předání a sdělí přesnou cenu

6. kontrola vozidla před předáním

  • každé vozidlo je pro nás před předáním zkontrolováno výstupní kontrolou servisu, což je potvrzeno v zakázkových listech. Na základě servisní smlouvy máme domluvené pokuty, pokud nejsou odstraněny všechny požadované body opravy, či dojde k jinému poškození vozidla, ale také v neposlední řadě ke zdržení opravy, nekvalitní opravy apod. Naši pracovníci před předáním Vám, osobně práci zkontrolují. Tím eliminujeme možné problémy.

7. technik Vám vozidlo osobně předá

  • technik vám dle zakázkového listu vysvětlí jednotlivé body opravy, vozidlo s Vámi případně projede, aby Vám prokázal opravu či odstranění všech požadovaných oprav

8. vyúčtování opravy

  • dle vzájemně domluvených podmínek a konkrétní opravy, Vám technik předá fakturu s vyúčtováním opravy, kterou Vám detailně vysvětlí. Pokud s účtem budete souhlasit, podepíšete jej spolu se zakázkovým listem o předání vozu. Následuje zaplacení dle dohody. Vozidlo při předání je opět foceno. Samozřejmostí je využité slev a výhod pro Vás.

9. Zjišťování spokojenosti

  • po uplynutí 3-5ti dnů Vám technik zavolá, zda je vše v pořádku. Zpětná vazba na opravu a Váš názor je pro nás velmi důležitý

10. Po čase nás znovu kontaktujete pro další servis, protože jste s námi spokojeni

 

Pokud máte zájem o bližší informace, vyplňte následující formulář.

Zde napiště Váš dotaz:

Zadejte Váš kontakt, abychom se mohli s Vámi spojit:

Předmět:
Jméno:
Adresa:
E-mail:
(na tento mail Vám bude zasláno potvrzení)
Telefon:
Prosím o kontaktování v co nejkratší době.