Opravy havarovaných vozidel

Naše společnost Vám poskytne nejen opravu vozu po nehodě, ať už z vlastní viny či z povinného ručení, ale zařídí i veškeré potřebné kroky nutné k proplacení škody.

Naše specializace je ve vymožitelnosti plného rozsahu krytí pojišťovnou. Vzhledem ke zkušenostem, které jsme za léta spolupráce s pojišťovnami nasbírali, Vám pomůžeme dostat vše, na co máte právní nárok. Rozhodnutí Nejvyššího soudu, které je precedentem pro ostatní podobné případy, jsme schopni celkem úspěšně aplikovat na Vaše případy.

Pojišťovny využívají neznalosti, či malého právního povědomí svých klientů a krátí pojistné plnění za účelem ušetření svých prostředků. Vymlouvají se na takzvanou "amortizaci", kterou v případě určitého stáří, či nájezdu km zatíží úhradu škody. Amortizace má opravdu oporu v naší legislativě, avšak není jednoznačně popsáno, kdy může pojišťovna amortizaci použít a v jaké výši. Zaručíme Vám, že v 80 procentech případů, kdy pojišťovna bude z počátku požadovat toto krácení, ve výsledku nebude.

Celý proces vyřízení nehody funguje následujícím způsobem:

  • při nehodě zavoláte na nonstop asistenční telefon naší společnosti. Technik Vám zařídí odtah či odvoz Vašeho vozu do servisu nebo na naše parkoviště. Souběžně s tím Vám přiveze náhradní vozidlo tak, abyste mohli pokračovat v cestě. V případě nepojízdného vozidla, vlastní odtah je od naší společnosti VŽDY ZDARMA. Platí pro ČR.
  • po zajištění místa nehody a odvozu vozidla se náš technik s Vámi spojí a dohodne s Vámi vhodný způsob opravy vozu tak, abyste v co možná nejkratší době dostali své vozidlo zpět kvalitně a se zárukou opravené. A hlavně - abyste dostali veškeré servisní úkony plně zaplacené.
  • sepíšeme spolu zakázkový list, kde bude popsán stav vozidla a rozsah poškození (viz kapitola příjem vozu do servisu)
  • druhá varianta je, že Vás odtáhne jiná asistence např. do místního autorizovaného servisu. Poté spolu domluvíme odtažení vozidla do našeho smluvního servisu, nebo budeme provádět v tamějším servisu technický dohled nad opravou.
  • doklady potřebné k vyřízení pojistné události budeme řešit vždy spolu, tak abychom měli plnou kontrolu nad zaslanými dokumenty.

Opravy vozidel, která nejsou pojištěna:

  • vzhledem k rozsahu poškození zvolíme vhodný servis. Volba servisu zaručí optimální náklady na opravu tak, aby byla vhodná ke stáří vozu, jeho zůstatkové ceně apod. Samotná oprava probíhá stejně, jak je výše popsáno
  • po opravě za Vás vyřídíme prohlášení pojišťovny, které se označuje jako „krycí dopis“. Tento dokument je podkladem pro proplacení škody
  • následuje výstupní kontrola vozidla a následné předání zákazníkovi

 

Pokud máte zájem o bližší informace, vyplňte následující formulář.

Zde napiště Váš dotaz:

Zadejte Váš kontakt, abychom se mohli s Vámi spojit:

Předmět:
Jméno:
Adresa:
E-mail:
(na tento mail Vám bude zasláno potvrzení)
Telefon:
Prosím o kontaktování v co nejkratší době.